måndag igen..

hej hej hej.
jag är ensam hemma justnu, mamma gick ut på promenad.
sitter och lattchar på msn och tar det lugnt, kollar runt efter lite jobb och sånt .
jag ska också ta mig i kragen och koppla ihop den andra datorn och hjälpa pappa med att få in all bokföring i den.
earn some money . :D

i övrigt i veckan så har jag inte gjort så mycket.
har inga större planer heller, känns lite småjobbigt..
vill att denna vecka ska gå så att nästa kommer då jag får åka till Andreas igen.
och då är det även dags för Cross SM i Borås ( vilket jag vet det är fler som längtar till ;) )


ska väl blogga lite om helgen också, kom på att det aldrig blev något igår.
lördagskvällen bjöd på utgång .
det var förfest hos Ems, med massa trevligt folk och sen var slutdestinationen som vanligt (?) allas vårt Sjuan.
Kvällen var helt okej, skönt att få träffa massa folk, dock så hade jag hoppats på en mer röj utgång .
men det är ju som sagt alltid bättre än att sitta hemma och så bara (:
igår var det lugnt, var inne i bälinge och kollade på match, brorsan spelade, dom vann med 6-1 .
de börjar faktiskt bli ganska så duktiga (:

idag hoppas jag på att få köra.
satsar på körkortet nu, har ju faktiskt bokat teori o så .
när jag säger däremot inte (;

grattis till pettersson och hans lag som vann Uppsalacupen! (:

och grattis till Cheri, min mathafakkka, som fyller 17 år idag!!
om 1 år, då jävlar ;D



nejpa, dags o duscha .
här kan jag inte sitta hela dagen .
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0