måndagskväll

det ser ut att bli ännu en uppdatering idag.
har precis varit ute och kört, blev en liten sväng runt börje, åkerby etc. och det gick faktiskt bra.
det går bättre och bättre för varje gång nu (:

annars så vet jag inte vad det är .
känns som jag borde att jättemycket att skriva, men javet inte vad ..
allt känns bara så konstigt. det är väl jag som är paranoid eller något

men allt bara känns hur konstigt som helst.
måste vara allt med att inte ha något jobb än och bara "vara" på dagarna.
jag gör tamejfan inget vettigt alls.
det är det som är jobbigt, vill inte vara en som bara går hemma.
jag vill att saker ska hända, ha saker att göra, träffa människor.
...och det är väldigt väldigt svårt när man är här hemma runt bara..
sen så är andreas nästan aldrig hemma nu heller under kryssningen/nollningen.
visst det är klart att jag förstår det,
men det betyder inte att jag tycker om det.!

jag känner att jag behöver lite distans på livet, faktiskt.
javet inte vart jag vill, eller vad jag ska göra,
men jag vill göra något åt saken iallafall.
såhär kan jag inte gå runt och känna & tycka.
måste känna mig på bra humör och vara glad och nöjd.
det känns inte som jag är det nu.
det måste ändras
för varken jag eller någon i min omgivning mår bra av det.

Kan det hjälpa att jag åker till Borås nästa vecka?
Javet faktiskt inte..
att komma iväg dit brukar jag älska.
Där brukar det gå att få lite distans gemtemot sitt andra liv.
dessutom blir det cross där,
och cross brukar vara något som får mig på väldigt bra humör (:
jag älskar det!

nejpa, här går inte att sitta och tycka synd om sig själv.
hejs



Most of our life is a series of images.
They pass us by like towns on the highway.
But sometimes a moment stuns us as it happens.
And we know that this instant is more than a fleeting image.
We know that this moment, every part of it, will live on forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0