so do you.

ja det är kväll och jag ska snart sätta mig och spana lite tv tänkte jag .
det blir väl bridget jones eller något som får gå..
sitter ensam hemma just nu , de andra skulle åka iväg nånstans.

har inget vettigt att skriva alls , men skriver ändå.

veckan som kommer känns lite uppbokad för omväxlings skull.
på tisdag är det intervju, på onsdag ska jag jobba på pappas jobb och kolla fotboll, och på torsdag så bär det av till Borås. (:

nästa söndag är det cross också, jag längtar faktiskt. (:
får se om de är någon som följer med, lät ju som att någon blir det säkert :) . roligare ju fler vi är .
sen har jag ju förstås Andylove och Jullan där , men fler är alltid kul det också (:

image68

nej nu ska jag ta min Loka och mina chips och sätta mig vid tv'n.
onyttigt värre, men det är helg nu, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0