weekend.

ja nu är det iallafall helg för min del.
inget jobb nu i helgen men räknar med samtal nästa vecka :)

satt i kassan helt själv idag,
klarade det helt okej tycker jag! (:
känns bättre och bättre för varje gång och tiden går faktiskt fort, det finns saker att göra hela tiden . (:

börjar sakna andreas mycket nu, ändå är det bara en vecka sen jag åkte dit.
vet ju att det bara är 15 dagar kvar tills han kommer hit, kanske till och med bara 14, men det känns långt nu.
önskar verkligen att det blir som jag vill, att han flyttar hit och pluggar här i Uppsala.
det skulle vara så underbart!

efter stan idag så lekte jag med emelie, vi lattchade på stan, käkade lunch med mikaela, och bara tog de lugnt.
var kul o träffa henne igen .
träffade även pettersson, (ÄR DU ALLTID I STAN MÄNNISKA?) och även Frida.
åkte hem med 4bussen som va helt fullpackad med folk. Lite småkiligt.

Fick hem min jacka idag, är dock tveksam om jag vill ha kvar den.
ska fundera på det faktiskt.

nej annat o göra

på återseende!

Kommentarer
Postat av: Addepadde

Japp, jag är alltidi stan :D

2007-09-20 @ 19:09:48
Postat av: Annika

Adde >> haha du de verkar fan så ;)

2007-09-20 @ 19:15:37
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0