allt känns mycket lättare då

återigen är jag trött . har kommit på att större delen av mina inlägg ägnas åt att konstatera det. inte så kul läsning för er kanske :P . jobbade 7,30 - 16 idag . dagen gick segt och jag var trött, men en red bull strax efter lunch ordnade till det. var mycket på golvet också, och då går tiden fortare.

imorgon ska jag jobba 12- 20, ska göra lite saker innan:
- gå till körskolan och boka in resterande lektioner
- shoppa lite bl.a. bikini (om jag hittar någon) , sugen på ett par jeans till, nått nytt linne, nya brillor osv.

på måndag så fick jag bort mitt pass, tack Maeve!! :) .

vädret just nu är underbart. lyssnar på gyllene tider justnu och bara njuter.

"...för hela året har jag väntat på, juni, juli augusti, allt känns mycket lättare då..."

men med detta väder känns allt lätt justnu! =)
nu ska jag ta mig ett litet bad och sen kommer säkert en ny update!
ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0