att slippa skolan

då har jag klarat av andra dagen på arbetsveckan. idag var det chark och kassa som gällde och det gick bra, tiden rusar på ganska bra när man väl kommer igång med allt :) . imorgon är det extrapass, 7-16, frukt och mejeri.
lite tungt att lära sig allt på en och samma gång men när det väl sitter så känns det braa :)

i övrigt så fick jag ett bra tips från maria idag om var det går att köpa one tree hill boxar billigt, (vet dock inte om detta bara är en kampanj de har nu? funderar på att vänta någon vecka o så med o köpa iallafall)

ikväll är det match, Liverpool - Arsenal på Anfield Road. om jag inte är helt ute och cyklar, och vi håller på liverpool såklart. har man vunnit 2 matcher på mindre än en vecka känns det som att det borde vara ganska klart om vilket lag som når semifinalen i Champions League.

Läste malins blogg idag och måste bara säga att jag håller med! Hur tråkigt det än är att missa allt det där roliga med skolan, så är dete verkligen jätteskönt att slippa ha allt hängande över sig när man kommer hem, alla inlämningsarbeten och läxor m.m. När man jobbar slipper man allt det där, och det är så skönt! :)

förresten så pillade jag lite med bloggen igår, ganska nöjd men ska fortsätta idag :)

Kommentarer
Postat av: Adde

Vi räknar med vinst ikväll :)

2008-04-08 @ 19:07:18
URL: http://drekandruse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0