Bio & Bert Karlsson

jag har snart klarat av en 6 dagars arbetsvecka, jag är väldigt stolt över mig själv! . Dock så tycker jag att det går fort, veckorna går fortare, och dagarna går fortare till då jag får träffa A igen. Så att jobba järnet de andra dagarna är bara bra för mig. :)

idag sov jag en timme längre än vad jag planerat, försöker hålla mig på ungefär lika många timmars sömn varje natt just för att inte totalvända på dygnet eller så. idag jobbar jag 13-20 och sedan efter jobbet så blir det att åka ner på stan och träffa jullan för att vi ska gå på bio. ska bli mycket trevligt då jag inte träffat henne på extremt länge!

Igår på stan förresten så köpte jag 3 nya plagg, 2 tröjor och 1 linne. bara basplagg i och för sig men ändå. behöver mycket nytt sånt nu när jag rensade ur min garderob för någon vecka sen. ett vitt linne, en vit tröja och en  typ persikofärgad tröja, fin färg till sommaren :) och eftersom de var från Gina Tricot & Vero Moda så rusade de inte precis iväg i pris heller :-)

nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta och fortsätta läsa lite i boken jag precis lånat, "mitt liv som bert" av Bert Karlsson. Jag valde att läsa den just för att den ska vara så uppriktig och ärlig, sånt uppskattar jag! .

Har ni läst den och vad tycker ni?

image119




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0