deklarerad, klar & lager 157

nu har jag deklarerat , värsta vuxenpoäng hihi ;)

satt även och spanade in lager 157:s hemsida och tyckte mig se lite snygga grejer där på sidan. jag och älskling åker dit när jag kommer ner hoppas jag på. jag vill förnya min garderob lite och förhoppningsvis så har de antingen lite skön rea eller massa fräscha sommarkläder ! för det vill jag ha, nytt och fräscht ska det vara! :)
någon som kanske varit på lager, helst i gällstad, för inte så längesedan och som vet om det har något bra? :) är i lite behov av nya jeans så kanske kan ha turen? .

nej nu ska jag duscha.
sen måste jag verkligen sova.

Kommentarer
Postat av: P. Sawyer

peyton sawyer är onetreehill för mig med! :)

2008-04-08 @ 07:43:58
URL: http://psawyer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0