godmorgon!

ja nu är jag utvilad och glad, blir uppenbarligen inte jobb idag heller, vilket känns tråkigt då jag gärna velat det. får vänta till imorgon då det väntar ett 12-19.90 pass, om jag inte minns helt galet.
Idag blir nog bara lugnt istället, såg att det skulle vara Womens Cup på SVT och man kanske skulle kolla på det?

Ska även hjälpa mamma med lite saker, eftersom hon fortfarande har ont i fötterna efter operationen.
i övrigt så får jag väl se vad som händer, något ska jag väl kunna hitta på :)

veckan som kommer ser iallafall ut som följande:

Måndag: Jobb 12-19.30
Tisdag: Jobb 8-12 (förhoppningsvis lite längre)
Onsdag: LEDIG.
Torsdag: Körlektion 13.40 & Jobb 15-21
Fredag: Jobb 13-20
Lördag; Jobb 8-12, Personalfest. (att allt alltid ska krocka, missar ju lina o maddes fest :( )
Söndag: ledig och antagligen väldigt trött.

sen så är det dags att åka till A snart också, tråkigt nog så åker Per och Offe (vad jag hört iallafall) bort till Landskrona under den helgen, vilket är VÄLDIGT onödigt ;P även Carina är bortrest, så det blir lite folktomt. var prat om någon grillfest vid Kyppä (stavas det så?) men det hänger väl på vad det är för väder osv. blir oavsett lugnt för mig då jag har vart ute ganska mycket under senaste, måste lugna mig med det. jag har varken ork (egentligen) eller ekonomi till det.

nu har jag lite andra saker att ordna här, sen ikväll ska jag se One Tree Hill, redan sett avsnitten men ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0