Hilarie Burton & one tree hill

jag väntar och jag väntar, nu vill jag att one tree hill ska börja igen. jag har sett hela säsong 1 på boxen nu under veckan som var och jag ska försöka hitta säsong 2 skapligt billigt någonstans . Kanske i stan imorgon?
längar iallafall till fortsättningen av säsong 5, och säsong 6 startar. Har hört att Chad kanske ska skriva lite under säsong 6 också, kan bli intressant att se vad han kan göra av serien.

nu ska jag kolla min deklaration .
sen duscha och sova .
som sagt tidigt jobb imorgon .
byeeee


image116

Hon som i mina ögon gör One tree hill till den bra serie det är . :)

Kommentarer
Postat av: maria

om du vill köpa säsong 2 billigt så kan jag rekommendera megastore.se, där säljs boxarna för 249 kr för tillfället. så inklusive frakt blir det 290 kr. billigare än så tror jag knappt det kan bli :)

2008-04-08 @ 15:45:34
URL: http://huddleformation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0