högljudda tågresenärer

& då var jag hemma i Uppsala igen. Efter en seg och tråkig tågresa så. Extremt irreterande människor på tåget också, vem sitter och pimplar i sig 2 flaskor vin en måndagseftermiddag? De gjorde iallafall dem, vilket gjorde att deras samtalsnivå inte skulle passat sig på den tysta avdelningen iallafall. Jag tycker att även om man sitter på en vanlig avdelning där man får prata så anpassar man ändå nivån lite, man skriker inte och diskuterar vitt och brett om olika saker.  Men det kanske bara är min åsikt, javet inte? Att sedan inte personalen reagerade på irritationen hos andra resenärer och på att dessa satt och drack och pratade högt. Men jag satt med mina hörlurar och sov mig igenom större delen av resan iallafall, så ingen skada skedd hos mig.

Nu är jag iallafall hemma, och A är ute och spelar golf nu tror jag, väntar iallafall på att han ska ringa. vill ju inte störa.
min utlovade aktivitet med kameran blev inte så bra ändå, jag har väl tagit lite kort med mobilen och något fåtal med kameran, men inget mer. Illa, och jag ska försöka bättra mig, jag lovar.

imorgon är det jobb iallafall och jag ska joura fram till 19, helt okej, men såg att jag antagligen kommer ha miljoner grejer att hålla reda på, vilket mitt huvud kommer kaosa sig. Ska även försöka byta bort mitt pass på fredag så att jag & emelie kan göra som vi bestämt. imorgon är det match, så det blir rally från jobbet och hem och placera sig i soffan.

nu ska jag packa upp lite grejer .
jag har även klickat hem OTH säsong 2, hoppas de inte dröjer alltför länge innan den kommer
kommer bilder på mina nya inköp sen .
hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0