slut i kroppen - och det är bara måndag

jag är helt trött i mitt lilla huvud. dels för att jag lärt mig massor idag och för att jag haft miljoner saker att tänka på.
jobbade 10-19 , färskjour från 16 . gick helt okej, tror dock att de kommer bli kött över tills imorgon, inte bra. måste lära mig det där bättre .

imorgon är det jobb 8-20, paaiiin pass, men jag får lära mig nytt från 16 bara iallafall dessförinnan blir det chark, och det kan jag ju nu så .

mycket snack om lördagen idag, och det var ganska lyckat faktiskt . personalfester är ju alltid personalfester, right? .

nu står mamma och lagar mat till mig, ska hjälpa henne ;) .
sen nästan sova, så trött är jag
ska man orka med morgondagen så !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0