tiden rusar iväg

veckan på jobbet är klar och det känns skönt . nu har jag en dag ledig, jobbar en dag sen är jag ledig i 3 dagar. kan ju knappast bli bättre . haha! men ändå så har tiden gått så himla fort, helt plötsligt är det söndag och har gått en hel vecka liksom. 

igår så jobbade jag till fyra, sen hem till emelie ohc kollade in gittans lägenhet , mycket fin. vi tog en sväng till gränby och handlade bl.a. en klänning och jeansshorts. sedan hem och åt o ner på stan och träffade susanne och bowlade. en mycket lyckad och trevlig kväll! =)

imorgon så kanske det blir åland. får se, de hänger på lite saker .
nu är jag iallafall trött och hade tänkt sova. ska nog dricka en kopp te först :)

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0