tillbaka!

jag är tillbaka igen efter blogguppehållet. bloggen har inte kunnat uppdaterats eftersom blogg.se skulle flytta och jag har då inte kunnat uppdatera . mycket tråkigt!!

det har hänt lite sen senast. det blev en spontanutgång i lördags med emelie, malin , micke , jocke och henke. hamnade på etage och träffade ännu fler folk där, mycket trevligt. kvällen slutade med att jag och malin delade på jockes kebabtallrik och fick skjuts hem.
söndagen var man lite trött, eftersom man ställt om klockorna och då förlorat en timme och dels för att jag skulle jobba 10,45 - 19 blev det.

igårkväll jobbade jag också, inventering också så vi var inte klara och kunde åka hem förrän vid 11, segt! jag somnade väldigt gott i allafall , efter 2 avsnitt av one tree hill. längtar tills resterande avsnitt av säsong 5 kommer, tills dess så har jag hela säsong 1 att gotta mig i :)

nu ska jag hitta på något annat att göra.
sa jag förresten hur bra det blev med vitrinskåpet? hur bra som helst, och jag lägger upp bilder lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0