Bitter

Jag har nyss läst ut boken Vingklippt ängel av Berny Pålsson, och jag måste erkänna att den berör. Något så extremt mycket. En riktigt läsvärd bok!

I övrigt så har jag riktigt tråkigt ikväll. Eftersom jag mot min vilja sitter hemma och bara tar det lugnt. Funderar på att gå och lägga mig eller något, för känner att detta inte är någon bra kväll. Det finns inget på tv, och inget annat att göra. Jag har tagit mig ett varmt bad, och det var skönt. Men för att inte bli totalt russin så var jag tvungen att gå upp därifrån nu.

Har jag förrsesten berättat att jag ska åka och kolla på lägenhet snart? Eller den 10 eller något sånt var det. Hoppas på den nu, jag vill verkligen flytta, starta om, ha något eget och bara kunna bry sig om sig själv. Det vill jag. Sen har jag ju A, men han är ju så långt bort så, något jag också egentligen är så trött på, men flytta så långt? - Nej. Inte just nu.

Nu ska jag hitta på något annat.
Vad har ni för er denna lördagskväll på löningshelgen ? (nej, jag är inte bitter.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0