Ingen bloggdag

Idag är ingen bra bloggdag känner jag. Har en sån dålig dag och jag vill verkligen inte skriva om det i denna bloggen. Man orkar inte läsa om allt klagande hela tiden.

Funderar seriöst på att skaffa mig en blogg där jag verkligen verkligen kan skriva av mig, bara för att slippa skriva det här. Jag är ju faktiskt trots allt människan som måste skriva av sig om allting, någonstans. O för att denna bloggen inte ska bli lidande skulle det ju vara bra att ha en annan
Något att fundera vidare på..

Kommentarer
Postat av: Amelie

asså. skaffa dig en dagbok annika :P

2008-08-21 @ 20:56:15
Postat av: Annika

sv* Jo jag vet. allvarliga funderingar på de :P

2008-08-21 @ 21:38:46
URL: http://tuvisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0