Inte de minsta trött. såklart

Ja, inte har jag somnat än inte. Inte alls trött såklart bara för att jag verkligen måste sova.
Justnu så känns det ganska bra ändå, med allt. Jobbet har kommt igång och det mesta rullar på i gamla banor.
På fredag efter jobbet så blir det nog utgång och det känns bra, har saknat brudarna!

Imorgon blir det jobb, och sedan hämta bilen :) . Är ganska förväntansfull kan jag säga =) .

I övrigt så var jag och mamma och kollade på lägenhet idag, Lidnersgatan. En hur fin och fräsch som helst, och en hur trevlig mäklare som helst. Svårt att motstå. :) Men snart så är det dags för även mig att flytta.

Nu är det sovdags.
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0