Lata söndagar

Jag håller kvar mina tappra läsare. Jag vet inte vilka ni alla är, men att ni läser uppskattar jag. För det är ju faktiskt inte ofta som jag skriver något värt att läsas ;) .

Idag har jag jobbat, 11-19 som blev 11-20. Har vart med och kollat ostbeställningen och ska kunna den själv om en vecka. Känns lite läskigt, men ändå kul! :) Mycket hände på jobbet idag, skumma människor och massa sådant.

Imorgon åker vi till thun's på förmiddagen så att jag ska kunna byta mina byxor, och sedan så jobbar jag på kvällen, kassatid, känns väldigt konstigt!

Nu ska jag skicka lite bilder till Andreas, bilderna från Turkiet som han inte fått än (illa av mig, jag vet) . Sen ska jag faktiskt gå och lägga mig. Ibland känns söndagar bara så extremt sköna och slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0