6 days left....

Förlåt för mitt dåliga uppdaterande, men det har verkligen varit fullt upp senaste dagarna. Jag har jobbat hela helgen och även idag. Har gått bra, trots en del omständigheter. Jag vet att det kommer funka nu :) och jag hoppas verkligen att allting blir bra.

Imorgon är det jobb igen , 9-19. sen så är det någon klubbkväll på lindex som jag sagt till mamma att jag ska följa med på, och som den snälla människa jag är så tänker jag hålla vad jag sagt och åka dit :)

och vet ni en annan sak..? alla ni som förmodligen inte vet eller har glömt, så fyller jag år snart. väldigt snart faktiskt =) på söndag närmare bestämt :) ska bli skojsigt. och på lördag är det julfest med jobbet helt toppen. ser framemot det .

men nu är det sovdags.
natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0