Helgen & önskelista

Jag är iallafall hemma nu, har varit det bra många timmar, och visst är det alltid lite skönt att komma hem igen, oavsett hur mycket man vill vara kvar.
Tänkte gå lite nämare in på helgen och dess bravader. Det var ju fest i fredags, och de som skulle firas var lyckligt (?) ovetande om detta.

Jag och Jerry, eller mestadels Jerry hade styrt upp detta. Tack vare Sandra så hade vi nycklarna till Jockes lägenhet där vi, fixade iordning lite fest i raketfart medans Jocke och Andy var bortlurade. Vi blåste massa ballonger och gjorde jättefint ;) Har nog aldrig sett någon hoppa så högt som grabbarna gjorde när det kom tillbaka till lägenheten och fick ett gäng partysmällare smällda. Kvällen fortsatte med fest och avslutades på Harrys.

Lördagen var en aning seg, fast jag var fräschare än väntat. Har kommit på att det beror på mitt val av dryck när jag är ute. Iallafall så spenderade vi kvällen tillsammans med Jocke och Sandra, och åt tacos, snackade och kollade film. Mycket mysigt, och nästa gång är det faktiskt vår tur att bjuda!

Söndagen, igår alltså, var det kalasdags. Det var smörgåstårta och tårta och lite släkt. trevligt!
Nu är jag hemma, och redo för en massa jobb, vet hur mycket det är som väntar så. En födelsedag, en julfest och en julafton är det som ska passera innan Andreas kommer upp hit nästa gång. Jag vet någon som kommer vara utarbetad och trött då iallafall. Massa massa jobb på gång. Härligt.

Min önskelista har jag ju lite smått börjat på också:
- Sodastream (måste vara den enda som icke äger någon)
- Kaffebryggare & Elvisp (jag har faktiskt inga)
- Mer saker till min tacotallrik
- Mobil
- Dator
- Lägenhet
- One tree hill säsong 5
& sen önskar jag mig drömvinsten på lotto eller så, är detta möjligt? :)


Hur ser eran önskelista ut?

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Den sista grejen du önskar dig önskar jag mig med:P

2008-12-02 @ 11:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0