Mängder!

ikväll har jag mängder att göra. först jobbade jag hela dagen, ända till 6, var upp en sväng till gränby, trängdes med allt folk och åkte sen tillbaka till jobbet en snabbis, nu har jag duschat, och ska snart börja med att slå in julklappar, som jag är stressad av att jag inte gjort än. men jag har inte hunnit.

imorgon ska jag först och främst sova, jag ska sova tills jag vaknar av mig själv, inte av någon väckarklocka.
sen så blir det bara att vara hemma med familj o så. blir skönt.

nej nu ska jag börja med klapparna.

måste få tag på Anka också...
... och kolla vad Malin hade på hjärtat..
jaja lika bra att börja

God jul på er alla.
Vi saknar dig här hemma Mic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0