Prylnisse som jag är

Som den lilla prylnisse jag är så sitter jag och kollar på mobiler igen, och visst skulle inte en ny sådan sitta fel. Jag har bara haft min i ett år, men den är redan redo för graven. Är lite sugen på antingen en samsung, htc eller en iphone. De två sista aningen dyrare såklart, men satan vad snygga de är.  Speciellt HTC touch diamond (VARFÖR köpte jag inte din Jocke?)

Idag ska jag ta de lugnt under dagen, slappa och göra mig iordning för att entra julfesten med ett glatt humör ikväll. Dyker upp hos Maeve runt 4 tiden där, får se om jag hittar dit bara ;).

Jag är väldigt dålig på att lägga upp bilder i bloggen, jag vet, och det som gör en blogg intressant är ju just bilder . Så att jag ska försöka ändra lite på det. Tror dock inte kameran hänger med ikväll, eller jo kanske. Får se =)
Men nu åter till tittandet.
Har ni några tips på mobiler, eller omdömen om ovanstående? Säg till!


Kommentarer
Postat av: Mickis

For igar var det frokens fodelsedag tralalalaaa!!!!



och jag kom inte ivag till ett internetcafe, bu pa mig.



GRATTIS LILLSTRUMPAN! SAKNAR DIG!

2008-12-15 @ 01:21:02
URL: http://forattjagfinns.blogg.se/
Postat av: Jocke

Haha nej de kan man ju undra varför du inte gjort de ;) Sen väntar ja på en bild också...! =)

2008-12-15 @ 17:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0