Slåss på rean?

julen är över.. så var det med det. känns inget speciellt, inte mer än att jag haft en helt okej jul ändå
nu är jag ledig i 2 dagar,vilket behövs känns det som. har jobbat som en gnu verkligen.

idag tänkte jag ta en kik på rean tror jag. men vet inte om jag orkar med att slåss med alla i stan, så det kanske blir gränby?
vi får se vi får se.

jag har massa som jag skulle vilja skriver ner men kan inte sätta ord på allt. vilket är väldigt jobbigt eftersom jag istället går och ältar det om och om igen i huvudet, vilket också är väldigt jobbigt. men vi får se om jag någongång kommer underfund med hur det ligger till. då kanske jag skriver om det.

nej nu ska jag duscha och sen stan.
hej på er!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Din header kommer om du vill! :D

2008-12-27 @ 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0