Trött

Tillfällig sinnesförvirring? - Ja!

Imorgon är det jobb igen, skönt att börja igen, man blir lätt knäpp efter några dagars ledighet, vilket är lite smått illa eftersom det är enbart 2 dagar det handlar om. Arbetsskada kanske?

På onsdag blir det trevligt, jag ska bli taggad :) ska ta tag i och hitta lite musik också. I promise!

Får se till att ordna mitt kalasande snart, har ju inte haft något riktigt sen jag fyllde än. Något som ska fixas!
Vill verkligen ha en egen lägenhet också nu, kämpar, och ska verkligen spara! Så snart så..!

Får se hur länge jag får jobba imorrn, lite andra ärenden jag skulle behöva hinna med också.
Måste även bättra mig på en hel del punkter. DÄR har vi en sak som vi kan ha till nyårslöfte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0