back in Uppsala.

jag är då hemma igen. det har vart en speciell helg. med det inte säga dålig, men jag har haft de bättre. men jag fick umgås med min älskling, och det är väl det som betyder något?
tåget hem gick ganska segt faktiskt. fast sov större delen av resan så det var skönt.
hemma igen och jag har bokat klippning, tandläkare osv.

Anonym, som kommenterade mitt förra inlägg. Jag ska göra några saker klart för er alla här&nu. I min blogg, här, skriver jag det som faller mig in för stunden, och vi alla har stunder då man är trött på omgivningen osv. ellerhur? och jag är faktiskt extremt lycklig med mitt liv, för jag har saker som många andra saknar, jag är frisk, jag har ett jobb jag trivs med, en familj, mycket underbara vänner och mest av allt så har jag min Andreas som är bland det bästa som någonsin hänt mig! Så, berätta gärna, varför skulle jag vara olycklig?

Kommentarer
Postat av: Malin

haha. eller hur?! jag kommer iallafall inte gå dit igen. visserligen åker jag till USA om 2 veckor och när jag kommer hem så har dom nog gått i konkurs :P

2008-02-04 @ 16:32:43
URL: http://mallan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0