Fredag!

Blodtrycket var det ingen större fara med som tur är. ska dit och kolla det igen i sommar så :) det är nog inga problem hoppas jag.

ska snart iväg igen och köpa min jacka och sen jobba, börjar jobba kl.1 istället för 4 idag, det är extra pengar och jag behöver varenda krona! (=

kvällen blir lugn, jobbar till 8 och sen ska jag bara hem och ta det lugnt och längta till imorgon när Andy kommer hem, SOM jag saknat honom! annarså så e de jobb 9.30 - 17,30 imorrn. det kommer finnas att göra men det är kul! direkt efter jobbet bär det av hem till Amelie (tror jag,vi måste styra upp de där du ;) ) . och sen mys och kolla melodifestivalen, får se om de blir nån utgång, vet inte vad folket känner för? men i min utgångsnerv rycker det alltid när helgen närmar sig ;) .

sitter och dunkar massa musik justnu. behöver något nytt att lyssna på känner jag, ändå så har jag mängder av bra musik som jag är jättedålig på att lyssna på!
nästa vecka är det massa jobb igen.
för att inte förvirra mig själv så täknte jag printa upp mitt schema här:

Fredag: JOBB 13 - 20.05 sen hem och sova och bara vila och försöka bli av med förkylningen.
Lördag: JOBB 9.30 - 17.30 efter det till Amelie för middag och melodifestival
Söndag JOBB 15 - 21.15
Måndag: JOBB 11-19.05
Tisdag: JOBB 8.30 - 17.05 iväg på något ljusparty eller något för att sällskapa mamma.
Onsdag: L  E  D  I  G   (men vill gärna jobba här)
Torsdag: 16 - 20.05                                  ÄLSKO KOMMER HIT !! <3
Fredag:  15 - 20.30gul, så slutar antagligen 21.
LördagL   E   D   I   G
Söndag: L   E   D   I   G

snart så fyller även Lina år så det är dags att fira att lillan blir stor ;) .
men innan dess så är det Busans tur att lämna tonåren och bli riktigt vuxen!
mycket att hålla reda på justnu.
och just nu måste jag packa ihop min väska osv. så att jag är klar att åka till jobbet sen!
Hejs!

Kommentarer
Postat av: laijna

ha en bra dag :D

2008-02-15 @ 16:57:50
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0