galna kunder

jag har klarat av första dagen av 6 denna vecka på jobbet, det var sjukt mycket att göra idag ändå så gick timmarna fort! mycket galna kunder. folk är galna , man blir bara mindre förvånad över vad de har att säga.

"ni borde ha en speciell kassa för kunder som ska lösa in pantkvitton!" - ja för det är ju SÅ många som enbart löser in panten.

"ni borde ha en större kassa för de som handlar mycket" - ALLA handlar mycket och jämför våra kassor med de på typ ica inne i stan så ska vi prata om små och stora kassor sen.

"ni borde ha en policy för hur kunder ska göra när man öppnar en ny kassa" - är det verkligen vårat jobb att se till så att allt i kön går rätt till, hör inte det snarare till sunt förnuft att man inte tränger sig etc.?

"du som jobbar i kassan, vet du vad milkos creme fraiche kostar?" - självklart så har vi kassörskor ALLA priser i huvudet... noooot

jag säger bara det, upphör aldrig att förvånas!

imorgon är som sagt enda lediga dagen i veckan, och då blir det körlektion och sen ska jag ta en tur till skuttunge och kolla om jag kan få ordning på deras dator, så svårt kan det väl inte vara? nog för att den verkligen lever sitt eget liv, men allt går med lite vilja!

nu ska jag göra lite andra grejer.
äta lite glass tror jag.
hejs!

Kommentarer
Postat av: linda

haha, inget av de där slår min kund igår, hon skulle köpa skursvampar eller vad fan de heter, du vet såna där fyrkantiga saker, lämnar fram två kuponger och jag tittar på dem och säger att de har gått ut och hon tar tillbaka dem och kan inte betala 20 kr för svamparna och så går hon...de roliga var, gissa när kupongerna gick ut? jo, de 31.12.2005!!!!! fattar du, tre år gamla kuponger! HAHAHAHA

2008-02-25 @ 22:09:43
URL: http://tabortallaord.blogg.se
Postat av: Cheri

Alltså, jag ÄLSKAR människor!

2008-02-25 @ 23:27:13
URL: http://Cherrylicious.blogg.se
Postat av: Annika

Linda - >> OMG OMG OMG . hahha!

Cheri - >> Efter att ha jobbat såhär ett tag nu så börjar jag undra vad jag tycker om människor :P

2008-02-26 @ 18:26:47
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0