lediga dagen.

lediga dagen idag, ogud vad jag utnyttjat min lediga tid. det är nästan så jag blir lite trött.
från klockan 9 så var jag i stan och dagen har tillbringats med shopping och körlektion. kom inte hem förrän strax efter 4. fick även mitt linne från ellos idag som jag ska behålla, betalat o klart.

annars så köpte jag lite alltmöjligt på stan, underkläder & ny plånbok.

imorgon så kommer älsko hit <3 . och jag ska jobba på kvällen men han kommer med och hämtar mig sen eftersom han inte hamnar i uppsala förrän vid 7, och jag slutar 8, så har verkligen någon att se framemot.

på lördag blir de mys i skuttis som det ser ut, en skön hemmakväll bara med melodifestival osv. =) . jag ska iaf se den ;) .

nu ska jag göra något annat tror jag .
spana lite på youtube eller något. det är alltid kul! .
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0