onsdag

det gick bra att jobba igår. riktigt skönt att komma in i det igen även fast jag var sjukt trött när jag slutade. idag ska jag jobba 13-21. ganska jobbigt pass för de känns som hela dagen och kvällen försvinner (vilket den även gör!)
men det är bra, jag måste komma upp i mina timmar i veckan.

annars så ska jag åka till ewa på fredag, och sen blir det något på lördag kanske? vi får se vi får se :)
andreas åker till alperna och det är tråkigt =(  vem ska jag prata med i en veckas tid? någon kommer få otroligt mycket samtal av mig . haha!

jag vill fortfarande börja träna...?

nu är det dags att äta mat, sen åka iväg och göra en insats!
hejs!

Kommentarer
Postat av: Cheri

tack bebsan :D !

2008-02-06 @ 20:57:23
URL: http://Cherrylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0