onsdag

äntligen kunde jag sova ut, och då menar jag verkligen sova ut . somnade igår kväll till tvn, och vaknade en snabbis imorse av vakna med the voice (eller vad det heter, på 5an).

annars har morgonen bara varit lugn, jag har myst ner mig med boken som jag justnu är fast i och som förmodligen blir utläst idag. riktigt hemsk, men bra.

filmen igår, ganska okej, sämre än boken (precis som Amelie sa) men rätt sevärd ändå, det är ju den sortens filmer som jag för mesta delen gillar :) .

sitter just nu och funderar på vilken buss jag ska ta mig till stan med, antingen 842 som går och gör att jag får en timme på stan att spendera pengar på (: . eller så tar jag 111 och åker direkt till jobbet och spar en massa pengar . haha får se vad jag kommer fram till.

Jag sitter och kollar på lägenheter hela tiden också, så himla sugen på att köpa, och nog finns det att välja mellan. Jag måste bara vänta i typ ½ år, efter resan med att köpa. Hoppas också verkligen på att A. flyttar hit så jag har någon att dela den med (iallafall efter ett tag) . Har ingen vidare bra erfarenhet vad gäller folk som haft distansförhållande och som sedan flyttar ihop, många har det gått åt skogen för. Blivit för intensivt och så med varanndra. Personligen så vet jag att jag och A. skulle klara det eftersom vi har bott hur mycket som helst med varanndra under längre perioder (anm. somrarna då vi umgås typ 6-8 veckor i sträck). Men jag är ändå lite tveksam, tycker nog ändå att man ska gå lugnt tillväga och inte göra på en gång liksom. Bo på varsitt håll först ett tag och "lära sig" att umgås mer och mer med varanndra. Har ni några erfarenheter eller tankar om det kanske? Funkar det att flytta ihop så och hur ska man gå tillväga tycker ni?

En annan liten sak bara, imorgon så har vi varit tillsammans i 26 månader. väldigt lång tid när man säger det så. men jag har aldrig mått bättre eller varit lyckligare (:
nu ska jag försöka pilla ihop en ny header, jag är inte bäst på det direkt, men jag gör så gott jag kan.

idag kommer även nya one tree hill ut ! ska se det, och skriver säkert mer ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0