söndag - och mer jobb

fullt upp har det varit, igår på jobbet fanns och göra hela tiden och lagom tills jag skulle sluta så blev det världens köer.. kuul! som tur är så var anna kvar på frukten och kunde byta av mig så att jag fick gå. ruschade upp och bytte om, ut och mötte amelie och vi åkte upp till kvantum och skulle handla, tyvärr så missade vi ju en sak. haha! åkte hem och jag fick äntligen se hur hon bodde, asfint!
gjorde årets godaste kycklingsallad (jag lovar!) drack lite vin och kollade på melodifestivalen. efter ett tag så kom emelie och vi åkte ner på stan, people blev slutdestinationen och det var en helt okej kväll där, kul folk, härlig stämning och goda drinkar ;) .
en sjukt trevlig kväll som måste göras om! Snarast!

idag så är det jobb, jobb och jobb . 6 timmar ska jag jobba och jag ska tjäna gruvligt med pengar (;.
uppenbarligen så verkar det som vi fått tillökning på resan också, that's niiiice!

på torsdag kommer älsko hit, äntilgen, SOM JAG SAKNAT HONOM!

melodifestivalen igår då, vad tycker ni? personligen så tycker jag faktiskt att carola och andreas jonsson borde gått vidare för att låten var faktiskt väldigt bra. i övrigt så gillar jag lasse lindh också!

nejnu ska jag göra lite annat.
har saker att stå i .
ciao!


Kommentarer
Postat av: Cheri

Det var fiasko :( Jag kan inte släppa kebabpizza. fifan.

2008-02-18 @ 01:32:51
URL: http://Cherrylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0