tisdag.

snart har halva veckan gått och idag är jag faktiskt tröttare än vad jag varit de dagar jag har jobbat.
åkte till stan vid 11 och körde och handlade lite, bl.a. ett par nya skor, de från stadium som jag pratade om förrut.
sen så hem till emelie och försökte få igång deras dator, vilket gick bra.. en stund . sen gick de helt åt skogen och då gav jag upp.

imorrn är det jobb igen. ska bli skönt att komma till jobbet, gillar att vara där. ska faktiskt bli skönt att jobba hela helgen också.

har lagt upp lite bilder från helgen på bilddagboken nu, och jag saknar andy så himla mycket :( .
annat&göra.

ska läsa min nya bok och sen ska jag ta ett varmt bad. heejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0