torsdag

helt trött idag. har jobbat hela dagen och även fast de gått fort och inte funnits så mycket att göra så är man ändå trött. men jag har en tendens att bli tröttare av att inte ha så mycket att göra hela tiden.
imorgon är det 12-20 jobb, varav de första 4 timmarna på golvet, och de innebär bara 4 timmars kassatid. ganska skönt som omväxling!

i helgen så är det bara jobb som gäller verkar det som, dock så slutar jag faktiskt klockan 8 imorgon, och har inga vidare planer för kvällen, såå.. javet inte .. ;) . det rycker i partynerven som vanligt (;

annars så händer inte mycket värt att skriva om, jag har drabbats av lite små tveksamheter ang. en del saker. Jag vill inte tvinga någon, men det känns ändå som jag gör det. men det tänker jag inte gå och dra upp här.

A och jag kommer inte kunna prata så mycket i helgen, för jag jobbar o han partar typ.. tråkigt men sant, vad ska jag göra åt saken liksom? Om någon mot förmodan inte har något att göra imorgon kväll så är jag sugen på att hitta på något , vad som helst efter klockan 8 bara! :)

nu ska jag roa mig med annat. hejs!

Kommentarer
Postat av: linda

jag börjar också på golvet imorgon men gissa när jag börjar, jo sju! FY FAN!

2008-02-28 @ 20:01:43
URL: http://tabortallaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0