2008 - tillbaks till vardagen.

Jag är åter tillbaka i vardagen, med jobb och så . den enda skillnaden är att älskling fortfarande är här, och det känns otroligt bra måste jag erkänna! idag blir det körlektion & jobb och sen hem till mysandreas, blir förhoppningsvis han som hämtar mig på jobbet också =).

i övrigt så har Andreas fått medicin för sitt finger nu, 10 dagars penicilin. stackarn. men så länge det blir bra så är det ju bara bra!

nu ska jag äta mat och sedan åker jag till stan, wish me luck. jag har inte kört bil på ungefär 2 veckor nu. ska bli intressant att se hur detta kommer gå.

matnu. hejs!

Kommentarer
Postat av: jonas

VAARDAAGENN ;)
CHAA LALALAAA!!

2008-01-04 @ 10:46:19
URL: http://c00kie.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0