en sjukt tuff dag.

och jag har verkligen ingen energi kvar över nu känner jag.
jag trodde jag skulle få sluta vid typ 7, men det var så pass mycket folk att jag snällt fick sitta kvar till kvart över 8.
efter att suttit i stort sett 7 timmar i kassa, men hur mycket folk som helst hela tiden, så blir man ganska trött.
ni vet det där sorlet som alltid finns i bakgrunden, det har jag levt med idag,
så mitt huvud är så trött och jag sitter nästan och sover här vid datorn.
ska gå och lägga mig snart, det är ju faktiskt en dag imorgon också, och då är det ännu mer jobb som väntar, dock bara 10-15 :) . På kvällen sedan så blir det utgång =) . taggad? inte än . men de kommer,
Nån mer som ska ut imorgon? : )

nu sitter jag här i min myströja och mina mjukisar och bara myser. nästa stopp blir sängen, hoppas jag hinner dit innan jag slocknar helt & hållet.

nästa helg så är jag återigen i borås, middag+kårpub på fredagen, ?? på lördagen och söndagen, sen på måndag morgon så åker jag hem, laddad för att ta tag i massa nytt jobb (: .
Andylove åker till alperna sen, och det är inte alls kul =( .

lön idag, och det känns sjuuukt bra! .
ska nog snart ordna ett möte med bank också =) .
o körkort here I come.
o  resa ska bokas
nu jävlar ska det bli en uppryckning här.
saker och ting blir vad man gör det till ellerhur?
jag ska sluta gnälla här, o hoppas i tysthet istället :)

Kommentarer
Postat av: linda

jag kanske ska ut. :P

2008-01-25 @ 22:44:21
URL: http://tabortallaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0