gott nytt 2008

ursäkta mitt lilla uppehåll här på bloggen men jag har haft fullt upp med olika saker, allt från innebandy till hårtoning, till runtåkande i stan till nyårsafton. men nu är jag tillbaka igen. i början på ett nytt år - med förhoppning om att året ska bli bra eller ännu bättre än det som vi passerat.

så vad har jag då haft för mig i mitt liv sen jag skrev sist...
jo jag har tonat håret, som nu går i en lite mer brunröd nyans än förut.
jag, andy och per har varit runt lite i uppsala och även på besök hos lundbergs i skuttunge. en mycket roande kväll!
sen så var det dagen med stort D , nyårsafton - våran 2 års dag. vi gjorde oss klara och donade hemma och åkte sedan iväg till Knivsta, där det vankades middag hos Susanne , sedan fest hos Kakan. Vid 12slaget var det fest och efter där så var det efterfest hos jocke bengtsson, dock en fest vi drog ganska tidigt ifrån av diverse skäl.
väl hemma när det var dags att sova så blev det massa diskussioner, går inte in direkt på dem, men englundism är iallafall något som Andy och per förstår. Själv somnade jag mitt i någonstans där.

Nyårsdagen var det dags att jobba, för alla er som inte redan vet det så betyder 1 januari inventering på jobbet. hela personalen + 2 lag av något slag.. jobbade, bakfulla och eländiga, men det gick vägen och vi blev klara 1½timme snabbare än väntat . Hade också en del småroliga samtal med Camilla, Camilla & Carro.
"Har du mens eller praktiserar du bara på att vara en satmara?"
mycket finns att säga om kunder, men alla är absolut inte trevliga iallafall.

idag har Per åkt hem :( och jag & andy har varit på husläkarakuten och kollat upp hans finger, som inte alls mår speciellt bra, ,fick tid hos doktorn ikväll så får se vad han säger.
imorgon är det körlektion & jobb, fredag blir det jobb . är ledig i helgen sen och jobb måndag & tisdag, för sedan på onsdag så åker jag nämligen med ner till Borås några dagar :):)

nej nu får det vara nog, ett för långt inlägg men för mycket onödigt.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0