min helg.

är ledig idag. äntligen
och även ensam hemma för oväxlings skull. vaknade strax innan mamma åkte hem och har bl.a. nu under förmiddagen beställt lite kläder. 3 linnen blev det och jag hoppas att iallafall något av dem sitter bra :)

annars idag så blir det lugnt, ska nog bara ha en slappdag. är helt slut efter att ha jobbat ovanligt många dagar i rad. blir nog ett varmt bad, ansiktsmask osv. ska även ta och laga någon god lunch snart

Sitter och håller på att styra upp resan nu, jag har klartecken från i stort sett alla, det är några till som jag behöver helt klart från bara :
- Lina L
- Andreas & Martina
- Offe & Bea


så, helgen då, vad händer?
jag är ledig lördag kväll
OCH det är löning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0