några dagar framöver..

imorgon är det dags att åka. då styr jag kosan mot borås för några dagar framöver.
jobbade idag och det fanns att göra ska jag säga er. kom inte ut förrän runt halv 10.
annars så var det körlektion där jag faktiskt gör framsteg :) . känner att de hela närmar sig med stormsteg :)
jag & älskling var på stan och hämtade resekataloger, och ja , jag väntar fortfarande på de där resetipsen.

några heta tips om rhodos kanske?



nu är det dags att packa för imorgon så åker vi. .
hejs!

Kommentarer
Postat av: linda

jag har varit på rhodos, dock var de länge sen nu men de är mysigt där. :)

2008-01-09 @ 12:46:03
URL: http://tabortallaord.blogg.se
Postat av: Mickis

Jodu, Alanya är ju aldrig fel. Helt superokej faktiskt! skulle älska att åka värsta gänget igen! :) Ni kan nog räkna med mig!

2008-01-09 @ 15:39:39
URL: http://forattjagfinns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0