oeffektivt

tala om att dagen har vart oeffektiv. jag har inte gjort mycket alls av nytta.
jag har kollat one tree hill så nu ligger jag iallafall ett avsnitt före tvn. men vill kolla mer. det är sjukt vad lätt det är att fastna i ett program.

ikväll blir det nog fotboll ute i hedared för grabbarna. eller iallafall andreas och per vad jag vet. inte tänker jag spela iallafall. där går faktiskt gränsen ;) .
imorgon så är det middag och sedan utgång. kan nog bli kul, även om jag inte känner mig helt på topp för det.

ska ner till stan och köpa min hembiljett också, ska åka bus4you och får se om de håller standarden ;) .

åter till ämnet Alanya 2008. Vi SKA åka, några är 100% säkra på att det ska med, och det är väl jag, Andy, per, emelie och lina. ni andra, hur vill ni göra? :) inom 1 månad ska de vara bokat.
vilka är intresserade av er jag nämt de till?
1 vecka, alanya , i mitten/slutet av juli. sounds kind of nice ? ;)
har spanat in 2 hotell, vill ni kolla upp dem så är det Park Alanya & Villa Sunflower 2. check it out på ving.se

Har någon som varit i Alanya bott på nått av de hotellen?  Eller har ni bott på något annat hotell som varit bra/dåligt på något sätt? Berätta gärna! :)

dags att göra annat.
ciao!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag skulle vilja åka till anlanya, tror jag ska dit i augusti (:

2008-01-11 @ 15:58:10
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0