osannolika saker.

angående rubriken så tänker jag ju självklart först och främst på Sveriges seger i handboll mot Spanien idag. sådant är helt osannolikt och ska egentligen inte kunna hända, men herregud vad skoj det är att se på =D

annars idag så har jag inte gjort något speciellt , jag har gjort iordning joakims blogg, så den är nästan klar, det är upp till honom om han vill ha något mer på den :-)

justnu sitter jag och väntar på one tree hill, snart är de klart och då ska jag se avsnitt 4 =) . som jag längtat (;

imorgon väntar jobb & körlektion. äntligen något att sysselsätta sig med på dagarna!
jag blir tokig av att sitta hemma.



fler osannolika saker..


- min pojkvän skaffar sig en blogg. (tro det eller ej, MEN det har hänt)     image84
- jag kan flytta till en egen lägenhet eller flytta ihop med min pojkvän.
- jag kommer slippa stå i valet & kvalet om jag ska flytta från stan eller inte.
- alla som har varit intresserade av Alanya ändrar sig och åker med ändå.
- jag vinner 1 miljon eller mera på triss eller lotto. (vilket skulle underlätta alla mina ovanstående val också)
finns sjukt mycket grejer som skulle kunna hända, men nu när det där med handbollen hände så kan jag väl i stort sett räkna bort de andra. Med tanke på att jag alltid verkar drabbas av lagen om all jävlighet så är det väl snarare så att jag kan fortsätta att ha de där tankarna som avlägsna drömmar eller något ;) .

nu är one tree hill klart,
I'll be back!

Kommentarer
Postat av: Cheri

Hahaha, jag trodde allting hade hänt :'D

2008-01-23 @ 21:16:12
URL: http://Cherrylicious.blogg.se
Postat av: Annika

HAHAHA NO WAY

2008-01-23 @ 22:17:31
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0