shoppa - och rädda liv.

det är lördag kväll och jag är helt slut och har absolut noll känsla för att det faktiskt är helg.
det kan nog bero på att man jobbar ganska mycket helg, som å ena sidan är skitjobbigt men å andra sidan så är det väldigt bra ekonomiskt sett . du tjänar mer än vanligt och du spenderar inget ;) .
igår jobbade jag iallafall och efter jobbet så spurtade jag iväg till Knivsta för att träffa Sus & Malin. Det dracks lite vin, och pratades och sen tog vi tåget till stan för att göra premiär på People (tro det eller ej, men de var första gången jag var där (!)) jag måste säga att det var sådär, det kändes som det var mycket 89or och 90or ute, för vi kände oss nästan lite gamla vissa stunder. men det dansades och dracks och vi hade trevligt med varanndra. tog bussen hem vid halv 2 eftersom jag jobbade idag också.

det var segt att gå upp imorse kan jag lova, började klockan 11, och slutade 18.
slutade jobbet och såg att jag fått sms om att jag stod på listan till people ikväll också.. men kände att det fick räcka för igår, jag ska spara ihop pengar till Alanya , som kommer att bli av, och vilka som åker med börjar också klarna.

ikväll blir det alltså lugnt hemma, ska vila , sova och bara allmänt ha en segkväll. men jag känner faktiskt att det är ganska skönt. imorgon väntar återigen jobb, då bara 17-21, men ändå. jobbar måndag och sen så är jag äntligen ledig en dag.

sitter och kollar på kollektionen från H&Ms "Fashion against AIDS" kampanj. faktiskt riktigt fina grejer. Plaggen kostar endast 129:- styck och är i 100% organisk bomull.
Som HM själva säger på hemsidan: Shopping har aldrig varit viktigare! Läs mer och se alla plaggen  här

nu ska jag göra något annat . kanske inhandla ett linne från HM :)

Kommentarer
Postat av: Malin

hej! jag var i alanya i somras, det var helt okej. jag rekomenderar att gå till james dean, där är det bra musik, stora fläktar och goda drinkar. på robin hood finns det inga fläktar, så där höll jag och mina kompisar på att dö av värmeslag. men det är väldigt coola uteställen i alanya. och roliga. billiga drinkar också, det är ju ett plus;) jag vet inte om du har läst min blogg, men jag ska ju åka till USA den 18 februari och jobba som au pair :) ska bli jätteroligt! ha d bra. kram

2008-01-19 @ 23:22:18
URL: http://mallan88.blogg.se
Postat av: Malin

ja, jag ska göra mitt bästa med att uppdatera bloggen. men bilder ska jag absolut lägga upp, vet ju inte riktigt hur mycket tid jag kommer att ha över för bloggnngen.

2008-01-20 @ 13:32:02
URL: http://mallan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0