träning

jag vill börja träna.
har faktiskt funderat på det länge, och kommit fram till att det skulle vara skönt. dock så vill jag inte börja ensam.
har tänkt att börja på stallet/studenthälsan, efter tips från bl.a. camilla på jobbet.
det kostar 1800 ungefär för ett halvår och då ingår ALLT.  allt från simmning, bollsport till gym, gympa och klättring.
det funkar även att betala ett årskort per månad och då kostar de 300 i månaden. LÄTT värt.

dessutom så är det rabbatterade priser för alla som studerar,
högskola eller gymnasie spelar ingen roll.
man får ännu billigare.

kolla gärna in hemsidan här

någon som är intresserad av att träna med mig? (:

Kommentarer
Postat av: linda

de låter rätt nice! :D jag är på. ;)

2008-01-22 @ 22:18:18
URL: http://tabortallaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0