Är kameran bra?

sitter och kollar på cold case på kanal 9 nu, i brist på annat. Är ganska trött men känner inte att jag kan gå och lägga mig än riktigt. Jag får väl se hur länge jag kan hålla mig vaken :P

Ska köpa en kamera nu, men eftersom jag inte är så bra på sånt här så tänkte jag kolla istället med er:

8,3 mp
Objektiv/motsv 35mm: 34-102 mm
Zoom optisk/digital: 3x/5x
Fokussystem: Auto/Manuell
Närgräns norm/makro: 70/10
2,7-tums LCD-skärm

Jag kan inte mycket om sånt här.

Vet ni om den är bra eller har ni tips på andra bra kameror i en inte allt för hög prisklass?


Kommentarer
Postat av: Emma

Säkert helt ok, men lite dålig optisk zoom. Den optiska zoomen är viktigare än den digitala! :) min kamera har 10x optisk zoom! En Panasonic Lumix

2008-07-04 @ 13:50:53
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0