Efter en toppen arbetsdag

hemma igen efter första arbetsdagen av 5 denna vecka. Och det har varit en sån sjukt bra dag. Jag tror Anna och jag verkligen undervärderar oss själva när vi jobbar. Vi går alltid in med inställningen att vi inte kommer hinna och kommer ha saker att ta igen imorgon. Men vi hinner alltid klart, och man känner sig så himla nöjd då!

Kvällen gick också bra, det enda är munkarna, vi har erbjudande på dem, så folk handlar som galningar. Jag fick jobba över lite tack vare att jag var tvungen att fylla på dem. Men det gick bra. Imorgon känns som det kan bli en bra dag. Innan öppning har jag inte saker att sätta ner och så bara, annars så ska det nog gå bra. Efter jobbet ska jag nog åka med mamma och kolla på nya skor. Är sugen på svarta pumps, jag som aldrig har sådana skor annars, tänkte att det ju kan vara kul med en förändring.

I övrigt då, så läste jag Blondinbellas blogg, och såg det hemska som hänt med hennes vän. Att bli misshandlad sådär är hemskt, det ska inte behöva hända. Bara för att han är vän med henne, som är lite provokativ, men som ändå har det som YRKE. Jag gillar att hon står vad hon tycker och tänker, och jag tycker att andra människor inte har med saken att göra. Vi lever ju faktiskt i ett land med yttrandefrihet, tänk att folk ändå ska ha så svårt att acceptera varanndras åsikter?. Helt sjukt!

Nu ska jag duscha. ta ett fotbad och sedan gå och lägga mig. Imorgon ska jag upp kvart i 6, så det blir till att sova tidigt, och ikväll kan jag nog inte se båda SATC avsnitten, det blir nog bara ett, om jag har tur och inte somnar innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0