Ledig på en måndag

Nu är det morgon för mig, eller egentligen har jag varit vaken ett bra tag, men bara inte tagit mig för att göra något.. Ibland är man bara så lat..

Idag är jag ju ledig, och som vanligt när jag är det så är vädret kass. Hoppas inte hela semestern blir såhär.
Jag har tänkt att göra lite vettiga saker idag, bl.a. växla pengar, småhandla lite och bara vara allmänt duktig och göra saker som måste göras.

Om 1 vecka och 2 dagar är det nämligen dags att åka, och jag har tänkt iförskaffa mig lite nya saker dessförinnan, bl.a. en eller flera väskor,  nya skor och kanske något mer snyggt att ha på sig. Vi får väl se vad jag hittar på.

Just nu ska jag ringa mamma och kolla om de är på väg hem eller om jag bara ska ordna lunch till mig själv. Det är så tråkigt att käka själv så jag hoppas att de är på väg hem...

Kommentarer
Postat av: linda

hihi, på lidell dock inte i uppsala. :)

2008-07-07 @ 12:57:26
URL: http://tabortallaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0