Sovdags

Ikväll har vart en bra kväll. Bara tagit det lugnt och så. Har tagit ett varmt bad och smörjt in mig med krämer o allt. Kan knappt bli bättre. Snart ska jag sätta mig vid tvn och kolla på Project runaway & SATC.

Har kommit på att jag vill ha några nya skor. jag har hur mycket skor som helst, och eftersom jag har i-lägg i skorna så är jag ganska begränsad med vad jag kan ha för skor. Men vill verkligen ha lite nya. Får se om man kanske kan fynda nått kul imorgon.Kanske något med lite klack för omväxlings skull. Får se om jag vågar det (; . Jag är nog en sån människa som man knappast ser i klackar tror jag. Ni vet, det finns ju sådana människor, som är stört omöjliga att se i någon form av klackar.

Nej nu ska jag kolla på tvn istället. :) allt har ju börjat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0