Alanya & Akuten

Söndag, och min lediga dag. Hur skönt som helst att få lite space och vara ledig ibland ändå.
Imorgon åker A hem, vilket inte alls känns kul =( men vet ju att det dröjer 2 veckor tills han och Per kommer hit, och då är det dags för Turkiet, äntligen! Är fortfarande väldigt snurrig vad gäller en del saker om Alanya, ni kanske varit där? Har hört något om att det finns 2 stränder varav en av den är fina och den andra... inte? Berätta för mig, era tips och tankar :)

Igår så jobbade jag , därefter var det 40årsfest hos Ewa, som var hur trevligt som helst. Massa trevligt folk och god mat och dricka. Och idag så har varit en händelserik dag. Vi vaknade vid 11 ungefär, kollade film och lite så. Sedan igår har inte katten varit sig själv, och vi såg att svansen hängde i en konstig vinkel. Så mamma och pappa har tillbringat dagen på Ultuna och kisse hade fått ett rejält bett i svansen. Så nu är det antibiotika och tratt för henne i några dagar.. stackarn..!

Annars så var vi hos emelie, kollade i kataloger, badade och hade trevligt. kollade också på nya vovven som var bland de sötaste jag sett =) =) nu väntar jag på em-finalen. Heja Spanien!



berätta om Alanya! :)

bild: solakuten.se


Kommentarer
Postat av: linda

får jag följa med i väskan? ;) förresten du, skulle du kunna tänka dig ändra mina kort på bloggen?

kram

2008-06-29 @ 21:09:41
URL: http://tabortallaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0