Ännu en dag

Ännu en ledig dag, jobbet har inte hört av sig än och jag kan ändå inte jobba eftersom jag har fullt upp hela dagen med körningar osv.

Ska åka till stan till 2-tiden för att ordna lite saker och även ha körlektion som sagt, min näst sista bokade :) . sen så får det vara med körskola eftersom jag måste byta lärare en tredje gång, vilket jag inte vill, eftersom jag får typ börja om efter varje ny lärare, alla tycker ju så olika. Sen ska jag inhandla lite andra nödvändigheter, och sen så kommer A hit, så möter upp honom i stan.

väntar just nu på att mäklaren ska ringa, har nog bestämt mig för att inte ta denna lägenhet ändå, känns som det är alldeles för mycket att göra i den, och det var väl egentligen inget rum alls som var helt okej. vilket känns väldigt tråkigt, för i övrigt hade den varit perfekt, med läget och så. Men som sagt så kommer det väl fler :-) Jag har ju egentligen ingen brådska, inte mer än att jag verkligen verkligen vill :) . Men efter 10juli kan jag börja kolla mer ordentligt, eftersom då får A reda på sitt besked angående hösten, och då vet jag mer var jag hamnar. Det är väl inget jag vill tänka på riktigt nu, eftersom jag så innerligt hoppas att det är här han kommer hamna och jag inte behöver ge upp mitt jobb, som jag verkligen tycker om, osv. Jag lever på det lilla hoppet som finns därinne att han kommer in här och att han bestämmer sig för att plugga här.
oj, nu blev det massa massa onödigt svammel här =P . vi slutar nu innan Ni somnar.

duschen väntar.
ciaoo

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ska bengt dra? VILL INTE VILL INTE BYTA IGEN!

2008-06-18 @ 19:09:03
URL: http://forattjagfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0