det allra sista...

riktiga kassapasset hade jag idag. ganska skönt faktiskt =) .
det gick bra, lite smågriniga människor, as usual.

nu sitter jag verkligen och funderar på om jag ska införskaffa mig en ipod. fick ett tips tidigare om att iriver clix2 var bättre, men såg även att den kostade runt tusenlappen mer, och jag vill inte lägga så mycket tror jag.. Vill dessutom ha en kamera, så jag har lite att fundera över justnu. En dator har ju stått på listan länge, men det känns som det får vänta litegrann.

imorgon är jag ledig och jag ska på visning faktiskt, ska bli intressant. jag gillar lägenheten, av det jag sett på bilderna, men tapeterna är något jag vill riva ner och göra om, i övrigt såg den bra ut. ligger väldigt bra till jobbet osv också, duumt att klaga ;) . får se vad jag tycker imorgon

nej nu ska jag göra lite annat, är det någon bra film på tv ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0