en toppen dag på Åland!

jag har haft en toppendag. imorse åkte jag mickis och susanne till åland med bussen. eller iv åkte till grisslehamn snarare . hur mycket folk som helst, så att hitta en bra plats på soldäck var svårt. men vi hittade till slut :)

handlade massa gott på taxfree och solade massa på hemvägen. tack susanne för de goda mackorna också :) .

ikväll ska jag bara ta det lugnt här hemma . Mamma har lagat god mat (tror jag)  . det är iallafall kyckling:D .
nu är det matdags sen ska jag gå och smörja in mig med lite after-sun för lite har jag nog bränt mig ändå:P

bilder kommer senare, och TACK TJEJER FÖR EN UNDERBART BRA DAG =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Tack så mycket! :D

Jag blir så grymt glad av en fin kommentar!

2008-06-06 @ 17:59:31
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0